logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۹۲۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

مسئولان در برابر هر رأی وظیفه دارند

مسئولان-در-برابر-هر-رأی-وظیفه-دارند-
امام جمعه طارم گفت: مشارکت مردم در انتخابات باعث سربلندی کشور شد و مسئولان در برابر هر رأی مردم وظیفه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه مردم در انتخابات با بصیرت و هوشیاری عمل کردند و بیش از ۵۵ میلیون رأی در صندوق‌های رأی انداختند که جای شکر و قدردانی دارد اظهار کرد: مردم با مشارکت در انتخابات رئیس جمهور را خود انتخابات کردند و رقابت‌های انتخاباتی باید به رفاقت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه‌ انتخابات می‌تواند باعث اتحاد و وحدت باشد افزود: این رقابت‌های مثبت به جامعه نشاط می‌بخشد و مردم را زنده دل می‌کند.

امام جمعه طارم عنوان کرد: یکی از راه‌های اصلی تبدیل انتخابات به عامل اتحاد و وحدت عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری است که فرمودند؛ رفتارهای رقابتی در انتخاب باید به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود.

منصوری گفت: دشمنان سال‌هاست جنگ‌های همه جانبه، پیچیده، سنگین و ترکیبی را به نظام و انقلاب تحمیل کرده است و در این میان حفظ اتحاد و وحدت یک امر ضروری و غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه همه باید بدانیم که با هر گرایش سیاسی و سلیقه‌ای یک پیکر هستیم ابراز کرد: نقش پررنگ مردم قدرت عظیمی برای شتاب انقلاب است.

امام جمعه طارم تاکید کرد: مسئولان در برابر هر رأی مردم وظیفه دارند و هر رأی مسئولیت‌آور است و باید برنامه‌ها و قانون‌های ابلاغی را اجرا کنند.

منصوری تصریح کرد: یک توصیه برای رئیس جمهور دارم برای موفقیت و سربلندی از نیروهای انقلابی، دلسوز و جهادی استفاده کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر